Naše záložky: Prodej dobra, Harariho esej a rádio pro práci
HLEDÁME BEST OF INTERNET ZA VÁS!
V posledních dvou týdnech jsme znovu koukali kolem sebe, za sebe a před sebe, abychom vám přinesli čerstvou porci toho nejzajímavějšího z online světa.
Co nás zaujalo tentokrát?
Kromě toho, že jsme v pondělí 8. března oslavili MDŽ, tak jsme se v Impact Hubu rozhodli, že chceme slavit dobro. A to dokonce celý týden! Vznikla z toho minisérie workshopů Jak prodávat dobro, kterou můžete právě teď shlédnout na našem YouTube kanálu.
“Jak se můžeme po roce vědeckých průlomů a politických neúspěchů poučit do budoucna?” ptá se slavný spisovatel Yuval Noah Harari ve své eseji na Financial Times. Poutavé čtení o tom, jak za naším současným koronavirovým trápením stojí hlavně špatná politická rozhodnutí.
Máte projekt, který myslí na klima a je energeticky udržitelný? Znáte takový projekt a divíte se, že o něm ještě nemluví celý svět? Do 21.3. ho můžete přihlásit do soutěže E.ON Energy Globe, která vybrané udržitelné projekty ocení, odmění i zviditelní.
Poznáte, že už je toho na vás v tomto náročném období moc? Víte, co vám pomáhá, když se necítíte dobře? Organizace Nevypusť duši připravila osobní krizový plán, který jednou vyplníte, a pak se k němu můžete vrátit, když zrovna máte všeho až nad hlavu.
Nemůžete se soustředit? Chcete se lépe naladit na práci? Vyzkoušejte rádio, o kterém psali magazíny VICE nebo Forbes a doporučuje ho naše Tereza Rozsypalová, programová manažerka Impact Hub MashUpů. Brain.fm slibuje, že vaši mysl pomocí algoritmů dostane do požadovaného stavu koncentrace už za 15 minut.
Z Twitteru:
Filip Molčan rozjel na Twitteru výzvu #mujkatastr. Díky tomu můžete poznat krásy Česka i za stávajících opatření. 🙂
Sledujte i náš Facebook, kde najdete další pozvánky, články i příležitosti každý den. My se vám zase brzy ozveme s tipy, co si nenechat ujít v online světě.
2. díl ➡ Naše záložky: Zpověď ředitele, Google startupům a výhledy pod kontrolou
1. díl ➡ Naše záložky: Největší průzkum o klimatu a drzé Spotify